داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





از آن کوچه...

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم٬خیره بدنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

درنهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید٬عطر صد خاطره پیچید

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پرگشودیم و درآن خلوت دلخواسته گشتیم

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم

توهمه را زجهان ریخته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت

آسمان صاف و شب آرام

بخت خندان زمان ٱرام

خوشه ماه فرو ریخته در آب

شاخه ها دست برآورده به مهتاب

شب و صحرا و گل و سنگ

همه دل داده ان به آواز شب آهنگ

یادم آمد که تو گفتی از این عشق حذر کن

ساعتی چند بر این آب نظر کن

آب آیینه عمر گذران است

توکه نگاهت به نگاهی نگران است

باش فردا که دلت بار گران است

تا فراموش کنی چند از این شهر سفر کن

باتو گفتم حذر از عشق ندانم

سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم

روزی که دل من به تمنای تو پر زد

چو کبوتر لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی من نرمیدم نگسستم

باز گفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم

تادر دام تو افتم همه جا گشتم و گشتم

اشکی از شاخه فرو ریخت

مرغ شب ناله تلخی زدو بگریخت

اشک در چشم تو لرزید

ماه بر عشق تو خندید

یادم آمد که دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم نرمیدم٬نگسستم

رفت در ظلمت غم آن شب و شب های دگر

نکنی از آن عاشق آزود.خبری هم نکنی دیگر

از آن کوچه گذر هم.

بی تو اما به چه حالی

من از آن کوچه گذشتم

.

.

.

.

فریدون مشیری

از آن کوچه


نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت18:23---29 شهريور 1394
خیلی خوشکله عزیزم

kati
ساعت7:40---21 شهريور 1394
هــــــــــــے فــــلــانـــی !!!

هــر از گاهــــــــے زنگـــی بــزن

ســراغــــــــے بــگـیــــر ....

پــیـــــــامـــــــے بـــــــכه ....

احــوالــــــی بـــــــــپـــــرس .....

خیلی نگـذشــتـہ از روزهــایــی ڪـــ

عــزيــــــــــــــزت بــــــــودم !!!


kati
ساعت7:40---21 شهريور 1394
گــاهــــے آـכم تـــــہ مــیڪـــــشـہ ….

آـכمـــــہ כیــــــگـہ !!!

ساعت شنــی نیست ڪـہ سرو تهــش ڪنــے ،

آـכم گاهـــی تمـــوم مے شـہ …


kati
ساعت7:38---21 شهريور 1394
بعضــــیا بیشتـــــر از 2 ریـــال هـــم نمــــے ارزن

امــــا چـــــوלּ پـــــول פֿــــرد نـــــــבاریـــم

בچـــار سـوء تــفـاهــــم مــیشــלּ

هــــــــــ h.e.h ــــــــــه


kati
ساعت7:38---21 شهريور 1394
یـــــکــــــــــاری کـــــــن کـه اشکـــات

خــــــنــــــــده بــــــشــــــــَن

بـــــگــــو ب درکـــ کـه مــشــــــکلاتــــــــ

حَــــــــــــل نـــمیـــــشــــــــن ...
پاسخ:بدرک....


kati
ساعت7:37---21 شهريور 1394
● هیچوَقت اَز عَلاقَت و اِحساسِت بِه کَسی چیزی نَگو . ➠
● اَز دَردات . . . ➽
● اَز غُصِه هات .
● اَز نَداشتِه هات .
● اَز بُغض ها وَ دِلتَنگیات . ➽
● نَگوووو .! ➠
● یِه روزی،
● یِه وَقتی، ➽
● یِه جایی،
● تَموم دِلتَنگیاتُو تیز می کُنِه، ➠
● با نَمَک زیاد بِه قَلبِت می زَنِه . ➽
● این یِه قانونِه . ➠
● وَقتی غَمِتُو ،
● دِلتَنگیتُو بِفَهمن... ➽
● " زودتَر تَنهات می ذارَن...



Upam !!
چششم اگه بتونم انجام میدم خخخ


kati
ساعت7:37---21 شهريور 1394
در بدترین ما آنقدر خوبی هست
و در بهترین ما آنقدر بدی هست
که هیچ یک از ما را شایسته نیست
که از دیگران عیب جویی کنیم

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺩ...
ﺍﮔﺮ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﺎﺩﺭﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮐﺴﯽ ﺑﮑﻨﻢ...
دنیا ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻼﺷﺶ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﺪ...
ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ...
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺷﺒﯿﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ...
پاسخ:Laiiiiiiik


kati
ساعت7:36---21 شهريور 1394
بیا ای دوست لبخندی بزن بر جام تنهايي
بیا بشکن به سنگی شیشه ایام تنهايي
بیا ساحل نشین ! من غرق در دریای غمهایم
غریقم در سکوت سرد و نا آرام تنهايي
بیا بتهای غم را از خلیل عشق من بشکن
بیا بشکن بدینسان هیبت اصنام تنهايي
که از داغ محبت آتش در دل فروزان شد
نمی دانی چه زجری می کشم هنگام تنهايي
درخت شعر من خشک است و در باغم نمی آیی
بیا شاید بیفتد رعشه بر اندام تنهايي
خزانم را بهاران کن بیا در بزم ما بنشین
که باشم بار دیگر شاهد اتمام تنهایی

پاسخ:لایک داری اجی خیلی قشنگ بود مررسی


mohammad.hosein
ساعت0:28---20 شهريور 1394


kamy
ساعت2:44---16 شهريور 1394
س
ببینم دختر تو سالمی؟
خیلی دلم واست شور میزنه
میگم نکنه اون تهدیدا راستی راستی باشه؟
یا شایدم هوای مارو نداری
خب به هر حال خواستم احوالتو بپرسم اینجا به هر کی که پیام میدم یا ج نمیده یا بلافاصله آفلاین میکنه
شبت خوش
خوش باشی
تا بعد


احمد
ساعت1:47---11 شهريور 1394
سلام ابجی

زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 1:42 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم